POSTVIŤME SI NA " TÓ ".. :

 
 
~~~ 

TENTO BLOG
"SLOVENSKO PLUS.."
 JSEM PO ÚVAHÁCH I PŘEDCHOZÍCH,
ZALOŽIL PO PŘEČTENÍ SI VYJÁDŘENÍ NÁZORU 
paní ZUZANKY ČAPUTOVÉ, PREZIDENTKY
K TÉMATU: DŮVĚRA, uveřejněném na portálu Prezident.sk dne 24.6.2021 
 
Česká a Slovenská republika, jsou, i geograficky, geopoliticky, spolu propojené, i energeticky, myslím, více, nežli si Lidé, možná někdy myslí. Pokud se prezidentka Slovenska, Zuzanka, vyjadřuje například 
k pojmu: DŮVĚRA,
pak je to, myslím, k zamyšlení i tématem pro LID v České republice.
 
A pokud píši o tématu, některém v ČR,
může to být i téma k zamyšlení se nad tím i na straně LIDU Slovenska.
 
Proč by se měli tito nad tím zamýšlet ?
 
Protože KOSMOS JSOU takové.. SPOJENÉ NÁDOBY
I ENERGETICKY.
TUDÍŽ TOTO VŠE..nejen toto vše.. SAMOZŘEJMĚ, MÁ PŘESAH I DO EU, DO CELÉHO SVĚTA. 
A TO I TEHDY, KDYŽ TO HNED, ČI JINDY, LIDÉ NEVIDÍ.
ČASEM SE VŠE VŠAK, PROJEVÍ, I NA ÚROVNÍCH ŠIRŠÍCH, COBY ZÁKON KOSMU 
například i O PŘÍČINÁCH A NÁSLEDCÍCH.
 
~~ 
~~
 
Čím zde tedy, informačně, textově, v tomto blogu, začnu ?
Tak, napřílad, takto: 
 
 Začal jsem žít.. vychovávat své děti..
..a dostal jsem nápad, že by bylo dobré při tom vést pseudoVyhledávač, vedle vyhledávače SEZNAM.CZ.
Při tom jsem normálně pracoval, coby jednak finanční poradce pro soukromou i korporátní klientelu, také coby školitel finančních poradců..pojišťovacích zprostředkovatelů, pracovníků, pracovnic bankovních i poštovních.
No, že by Mne nějak normálně, důstojně za toto vše platili, to se tedy opravdu říci nedá. Naopak jsem si v jednu chvíli vyslechl od jednoho z ředitelů obchodní služby, že mám Já dotovat ze svého jednu z pojišťoven. Na to jsem mu odvětil: NA TÓ ZAPOMEŇ ! Ta obchodní služba cca do půl roku celá klekla..

No, a tak jsem založil web, s názvem Mi blízkým, www.Finhelp.cz.. Měl to být pseudo vyhledávač, s okénkem služby Google. Zprvu jsem chtěl použít vyhledávací okénko Centrum.cz, ale ti si to nějak rozmysleli, asi po tom, co začali spravovat Google v ČR, a tak jsem na web dal vyhledávací okénko Google. ( Šlo o tehdy klasickou funkci, kterou Google měl v nabídce uživatelsky zdarma pro použití na web.) No, to jsem si asi dovolil, v té naší ,,kotlině" příliš.
Psal se rok cca 2007. Nějak na Mne nasadili sledovačku..od té oby ji průběžně mám doposud..důvodů, proč, si asi umí ti, kdož to provozují, najít kdykoli.

Pozoruji, i zpětně, že vymýšleli, a vymýšlejí, podle Mne, co kdy, kde dělám, jak poupravit systém, aby NEBYL STABILNÍ. Mám na mysli SYSTÉM STÁTU PRO LIDI.
Aby se Lidem NEdobře žilo.
Sledují, co kdy, kde dělám, a tato MAFIE, následně upravuje, co jde záškodnicky pokazit.
A tak, podnikatelé například počítají s odpočty třeba DPH, oni v čase běžného volebního období změnili podmínky. Řekne se..vždyť je to normální, že vláda i mění zákony..
Řekne se, že jsem třeba i paranoidní, že to není kvůli Mně.
Nojo, jenže..ono to skutečně je, jak píši.
No, a policista Robert Šlachta jim svého času v tom přistřihl křídla, kreténům.
No, systém MAFIE se oklepal, a jedou dál, nyní v ČR v čele s Milošem Zemanem, Andrejem Babišem..aniž by možná tito zrovna nutně tušili o naprosto všem, o čem zde píši..Oni nemusejí každý, z mafiánů těch, znát úplně vše, co se v mafii té, jejich, děje..Ale jsou její součástí.
Moje bývalá šéfka v jedné z pojišťoven, jak jsem si nedávno mimoděk všiml, po té, co Mne vyštípali z týmu.. tedy přesněji..vyprdnul jsem se jim na TO.., si posléze spoluzaložila platformu FinHaus.. myslím, že to bylo FinHaus.cz . Jako by náhodou v podobenství názvu v té době již bývalého FinHelp.cz. No, FinHelp.cz jsem ještě počase oživil, šlo o to, že jsem firmám zpracovával web vizitku, podobné té, kterou dnes používá Seznam.cz, ale byla o mnoho graficky hezčí, i s obrázky, a podobně pro klienty. No, klienti neměli peníze na úhradu služby, kde jedna vizitka stála cca 1 tisíc korun (CZK) na období kalendářního roku, tedy částka nikterak závratná, ale nejednou jsem musel čekat na úhradu třeba i čtvrt roku..bylo to velmi únavné..No, a tak dnes má Seznam.cz své firemní i vizitky, i reklamy pro firmy, a nejspíš to všem jim vyhovuje..Ovšem..Sledovačka Mne průběžně pokračovala, a pokračuje. Nyní proto, že jsem zase veřejně aktivní, a píši PRAVDU O POLITICE, po té, co Mne málem zcela smetla ze života, i s Mým zdravím. Sledovačka Mne neustává. Mám například nad sebou sousedovic, který je nějak spjatý, s Českým rozhlasem, ten úzce kooperuje s Českou televizí, alespoň vytvářejí ten dojem, a aby toho nebylo málo, jsou propojeni tak i nějak nejspíš na úrovni konexí i s nějakou frakcí policie, možná městské, možná státní.. Jenže také mohou být v černých službách Andreje Babiše, který si obdobné ,,služebnictvo pekel" almužně uplacuje.. Andyho mám za humny, tedy sídlo Agrofert, i hnutí Ano, tedy přesněji.. O pár bloků dál od domu, kde bydlím. 
Jdou po Mně jak po flusu ze strany bezpečnostní agentury na Hlavním nádraží v Praze, s tím, že po té, co Mi několikrát po sobě v období čtvrt roku tamní toaletářka s úsměvem, nejspíš i s jejím přítelem, dcerou, ochotně, v klidu, i vlídně, pomáhali držet tamní skleněnou závoru, při průchodu s byciklem, najednou, po jedné Mojí cestě z Pražského hradu ( kde jsem se projel s cedulkou s nápisem: "Ať ZÁŘÍ ZÁKONY LIDSKOPRÁVNÍ" s namalovaným červeným srdíčkem) UTRUM, vždy, když se blížím k tamnímu WC, už Mne vyhlíží tamní bezpečnostní agentura, je jich tam asi 10. Jeden z nich snaživě si rychle dává u tamní paní vždy kávu, a informuje Mne, že kolo si musím nechávat před turniketama u vstupu na WC, kde se platí 20,-Kč. To je, CO? Co hradní..pražští..dokáží vymyslet, když jinak na člověka nemůžou.. ?
No, a když bych nějak například neuposlechl, a kolo si vzal s sebou, mají záminku pro !! ZÁSAH !! :-)
Na který se třesou. Ale tiše, tajně..dělajíc, že jsou přátelé i.. No, Tak naivní NEJSEM.
Jo, pokud je v Praze člověk cyklista, či elektrocyklista, má asi o buzeraci , postaráno, pokud se nechce dobrovolně vydávat v šanc na silnici autům, kde nejsou vybudované cyklostezky. A to prosím, mezi elektrokoloběžkami, a bicykly různě poházenými po chodnících po celém nejen centru Prahy. Nedávno jsem udělal i fotodokumentaci toho, i s policisty mezi tím vším, i toho, jak Mne mezi tím vším pokutují za to, že jsem jel krokem po chodníku mezi těmi koloběžkami a koly, navíc jsem se jel při tom na něco doptat městského policisty, ten zareagoval spolu s arogantní odpovědí, že bezdomovcům nemám dávat drobné, jelikož  je kazím, že pak nebudou chodit do práce, a že si tak zhoršuji situaci..tak vedle tohoto si vyžádal Můj obč.průkaz prý ,,jménem zákona".. No, s takovýmhle Tvým zákonem si jdi kreténe do řiti své, a zůstaň si tam, a už se nevracej, debile. Takový zákon v Kosmu neexistuje. Dojel jsem se ho jen doptat, jak to myslel, jak jsem to měl pochopit. Protože to jsem opravdu v danou chvíli na poprvé od něho nedokázal pojmout, že by Mi něco takového mohl říkat 
strážník Městské policie, a myslet to vážně. No, šlo o strážníka nejspíš ve službách pro křiváckých praktik Miloše Zemana a spol.., parlamentních..proVládních.
Abychom si rozuměli..Já nemám systémově nic proti sytému ČR, jako takovému, ale brojím proti FAŠISMU, který aplikují LIDÉ..ZÁSTUPCI státního systému na občanech ČR..na nás všech, a dělají, udělali už, v určité míře, tak ze systému ČR původně zamýšleně demokratického státního, Lidskoprávního, systém FAŠISTICKÝ.
 
No, za éru Mého působení coby finančního analytika, poradce, školitele, jsem se měl možnost setkat i se zájmy poněkud pofidérními, kde chtěli, abych podepisoval i pojistné podvody.
Tehdy jsem na to upozornil vedení firmy, a byl jsem odejit.
 
V roce cca 2020 jsem si všiml, mimoděk, při pátrání po adrese na Moje děti, které už jsou plnoleté,
právě aktivity FinHaus. Při bližším zkoumání Mi bylo jasné, že jde opět o jakési přesuny dat klientely z jedné pojišťovny na jiné..no, a vzhledem i k habďůrám, které se kolem toho dějí, a že to mohou odskákat i nevinní Lidé, i klientela, jsem o tom informoval Vrchní státní zastupitelství v Praze, coby o možné trestné činnosti poměrně i sofistikovaného týmu. Cca do 2 měsíců následně zfůzovala Česká pojišťovna s pojišťovnou Generali, ČSOB Pojišťovna si drží v Benešově své místečko pěkně i provázaně skrytě teple vedle blízko..nejspíš doposud.
ČSOB pojišťovna, spol s Poštovní spořitelnou, Českou pojišťovnou, s Českou poštou, nyní i s Pojišťovnou Generali, tvoří natolik jednotný celek, ač jde o různé subjekty i, spolu s tím, že zakladatelem České pošty je Ministerstvo vnitra, a jejím šéfem je ministr vnitra, navíc úzce kooperují s vymahačským Lobby stylem DiNO SERVIS, také platformou www.Moje-Jistota.cz s exekutorskou komorou ČR že by se skutečně nad tímhle fenoménem, kde jsou značně důležitá data v podstatě k náhledu komukoli i z obchodní sítě, měly, myslím, nad tímhle vším velmi vážně zamyslet například úřady typu: Úřad pro ochranu citlivých údajů, úřad na ochranu spotřebitele, Nejvyšší konrolní úřad ČR, antimonoplní úřad, ..a celá občanská společnost.

~~
 Od roku cca 2012 píši tedy o politice, o Lidských právech..

Naučil jsem se používat platformu Facebook.com, no, a nejspíš na popud Českých politiků Mi tamní fb ůčet 3x zrušili. Naposled to bylo obratem po té, co jsem si dovolil napsat na Facebook recenzi k článku ekonoma Tomáše Sedláčka, prý i profesora při Univerzitě Karlově, k článku Hospodářských novin ČR, o tom, že takovýto člověk dělá ostudu se svými názory a přístupem nejen pojmu ekonomika, ale že to je i smutná vizitka Univerzity Karlovy.

No, asi dvakrát jsem ještě od té doby zkusil založit si účet u Facebook.com, ale vždy, když tam přidám nějaký www Link na jakýkoli blog z Mých blogových Listů, obratem už Mi píší zprávu FB SPRÁVCI, že porušuji www Linkem tím pravidla komunity, což je předkrok před jimi Mi blokací fb účtu, či jeho zrušení. Sem tam se ani neobtěžovali Mne takto informovat, rovnou Mi fb účet zrušili.
 
No, píši BLOG..tento, s ostatními blogovými Listy.
Psal jsem zkušebně také na Blog.cz..ale šlo o platformu, nejspíš, jak jsem pochopil, spadající majetkově pod Andreje Babiše. Nedávno jsem si všiml, mimoděk, že Blog.cz ukončil činnost. No, nejspíš se Andymu nehodí příliš, aby si Lidé mohli psát, volně, vyjadřovat své názory. Blog.cz byl zrušen, Facebook účet zruší komukoli na politicko grázlovskou objednávku.
Jo, to je současná Česká republika..pseudoSystém FAŠISTIC TENmimo jiné..viz dále.. 

A tak píši, nyní takhle, tady..od cca roku 2017.

Jsou na Mně..různí..,,napíchnutí" někteří i špiclově.
Jedni ti, kteří se upřímně o Má slova zajímají pro dobro všech si je normálně čtou, a pak jsou také ti, kteří by Mne nejraději nejspíš viděli i pod drnem..
 Ti vymýšlejí různé křivárny, i rádoby Mi záškodnické, a mají hlínu z toho, například, když Mi poničí některý vztah s nějako ženou, případně Mi podloudně podstrkávají k zájmu ženy, které jednak ani o Mne zájem ve skutečnosti nemají, jindy s nimi i jsou domluveni, nalákat Mne do nějaké pasti..vyčerpat Mne. Toto završuje jeden z Mých sousedů, který následně vyhazuje vymačkané citronové kůry z okna na chodník před Moje okna..o čemž jsem informoval starostu naší městské části Pražské, i majitele a správce domu..Snaží se tyto instituce kolem domu uklízet, ale ten magor stejně dál vyhazuje ty citronové kůry z okna dál, a dál si..no, tak je alespoň odkopávám že zeleně, z chodníku, na kánál, na silnici poblíž.. 
aby si uvědomil podobenství svého, coby KANAL chování.. podrobněji toto chování přibližuji také, například, v jednom z článků antifašistických zde: www.JesusSchol4.blogspot.com

Jsou tedy tito mafijní i Grázli, rádi, když Mne vidí singl, nesnesou asi pomyšlení na to, abych žil život partnerský s nějakou ženou, a dělají pro to, co mohou, činí se, kde a jak jen mohou.. Tohle jim ke spokojenosti stačí.
V kartel MAFII uzavřeli vůkol energie na úrovni elektronických komunikací, i má ipulativně, sociálních sítí, datingových služeb, seznamek, blokují Mi i možnost různě odesílat emailové zprávy, kdy se jim zlíbí, SMSky Mým blízkým, s jediným cílem: Ničit Mi vztah, vztahy, se ženou, nějak Mi, případně kdy blízkou, potencionálně Mou i partnerkou. Taktéž Mi takto zesabotovali vztah s mou sestrou. 
Rozeštvou druhou bytost na tolik, že se začne chovat jinak, velmi jinak, nežli obvykle..pak už třeba i ukončuji vztah Já.. TAKOVOUTO MAJÍ TITO GRÁZLI STRATEGII.
Ovšem, takováto strategie obsahuje potenciál i rozeštvávání národů..vzniku i válek, jde o strategii, kterou záškodnicky aplikuje například i zákeřně Putin vůči světu, byť jeho strategie se ani strategií nazvat nedá, ten je psychopat, a schopen zneužít naprosto všeho..a přesně to dělají i Grázli, o kterých se zde zmiňuji.
 
Napsali Mi, z Google, při Mé běžném vyhledávání:
,,NAPROGRAMUJ SI TO SÁM".
Používám tedy nyní průběžně další tři vyhledávače zahraniční, a mám od KRETÉNSTVÍ, tohoto fašistického od nich klid.
 
Posílají Mi na mobil růné obrázky nevyžádané, nejednou i provokativně nevhodné..
používám tedy prohlížeč, kde si obrázky mohu kdykoli vypnout, a dělám to, u vybraných webů, například n www.novinky.cz, a mám od KRETÉNSTVÍ tohoť, fašistického jejich, klid. No, sem tam na vypnutí obrázku pozapomenu, ale tu funkci vřele všem doporučuji. 

Mnohokrát se Mi pokusili bloknou internet, mobil, počítač..umlčet Mne tak..

Píši dál.
~~
Otestoval jsem si komunikaci na Facobooku, 3x Mi zrušili, zablokovali, účet.

Otestoval jsem si v minulosti, cca v roce 2019, při tom komunikaci fb směrem i ku Zuzance Čaputové, odpovědí Mi byly poněkud chiméry ze strany tamních nějakých pseudoLídrů, Lídryň..
 
Otestoval jsem si možnost mít vlastní placený web u Czechia.com, nabídli Mi bez ptaní se Mne, možnost ukládat si u nich datat na server s názvem: Chiméra.
No, chiméra NEJSEM. A NEBUDU.
Tedy mají smůlu. Za tohle jim platit nehodlám, nebudu.

Otestoval jsem si emailing smětem ku Zuzance Čaputové cca v roce 2019, zůstal, jak to nějak je, pro Mne s podivem, v tom dnešním světě, zvykem, bez odpovědi.

Otestoval jsem si psaní na portál Gov prezidentský Slovenska v uplynulém cca půl roce, a v červnu 2021 jsem obdržel zprávu, že nezpracovávají Moje zprávy, kde jsou uvedeny Moje www Linky. Jenže ty píši takřka obvykle ve všech Mých zprávách. Tedy Mi v podstatě sdělili, po cca čtvrt roce, že Moje zprávy Zuzanka nečetla. Jenže Já vím, že je četla.
 
přestal jsem tedy s psaním na portál Gov prezidentský Slovenska,
a píši tady.. tedy, dokud to nějak zatím, jde.
 
 
Další počteníčko o tématu například 
,,DŮVĚRA" 
například ZDE:
 
dále, například:
Igor Matovič, nyní ministr financí na Slovensku, napřílad, nabádá prý, dle zpráv v médiích, LID, 
aby se LIDÉ na Slovensku nechali očkovat vakcínou Sputnik, a sám prý se očkovat tou vakcínou nenechal.. 
 
 
A tak, nabízí se, 
..například.. tato otázka:

,,Pokud se dějí na Zemi planetě, takovéto různé i křivárny, A ONY SE DĚJÍ.. 

Jak , Zuzi.., v téhle změti nekorekna, chcete, jak mohou chtít Lídři států, 
aby LIDÉ měli V NĚCO důvěru ?
V něco jiného, nežli ve SPRAVEDLNOST BOŽÍ ? "

~~

POKRAČOVÁNÍ HISTORIÍ:

(.. O čem jsem psal od roku 2017 do 11.1.2021~Výběr z Mých textů..i sem tam poetických, ke stažení.*PDF cca 5 MB, 1400 běžných A4 stránek )

https://jesusswiss.sweb.cz/JESUS_texty_vyber_do_11_1_2021cd.pdf

(*PDFsoubor s Výběrem **Mých** textů od roku 2017 do 11.1.2021.. i nadčasových s využitelností informací v něm, POZITIVNĚ, TEDY KU BLAHU LIDU.. VŠECH..
od: HNED, *pdf soubor o velikosti cca 4,5 MB, bez zobrazení zde v něm obsažených obrázků, fotek. )

(pokud Vám vyhledávač SS_SABOTÉRSKY napíše, u některého z Mých www Linků, že stránku nelze zobrazit, že je nedůvěryhodná, například, zkuste její celý název zkopírovat do hlavního příkazového řádku vyhledávače.. obvykle nahoře na obrazovce.)

~~~

30.6.2021: Lidé na Slovensku dle prezidentského webu SK prý důvěřují víc vlastní armádě, nežli uskupení NATO.. 
NO, JESTLI TÓ NEBUDE TÍM, ŽE VLASTNÍ ARMÁDA JE JEDNAK BLÍŽ, DRUHAK OKAMŽITĚ DLE SVÝCH MOŽNOSTÍ, AKCESCHOPNÁ. 
~~~
6.července 2021:

~~~
 

Populární příspěvky z tohoto blogu

Téma: Přicestování muže, který si říká papež František, na Slovensko :